Blue is what I want

gääääääsp!
Asså håller på att bli förkyld!! Jag viiiilll inte! Så nu har jag ätit 3 apelsiner och druckit c-vitamin dryck till det haha BLÄ

  

Idag har det vart en väldigt lugn dag och jobbade bara 5 timmar, sjukt slappt!
Imon däremot, reastart och efter det ska jag till Liseberg och Mañana med mina arbetskamrater, kommer vara måttligt seg men ska bli kul!

Såg världens finaste skor idag och jag vill haaaaa, kan någon ge mig dem?

ABBY Buckle Stud Peep BootABBY Buckle Stud Peep BootABBY Buckle Stud Peep Boot

Ne nu ska jag lägga mig sov gott!

puss

Kommentarer
Postat av: Josiee

nej men du kan få ge mig skorna bebbe höhöhöhöhöhö;) händer i veckan? puss

2009-06-16 @ 16:42:11
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0