Fredagsdags

Ååååh nu har jag precis testkört min nya dammsugare och den är huuuur bra som helst!

Köpte den på tretti.se och där kan man verkligen fynda! Fick den för 2000 istället för 2500 och uppåt som den kostar i butik.





Igår var jag och några från jobbet och några till på Afterwork på nåt ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter på andralånggatan och nej, det var inte strippklubben haha.










Nu ska jag snart ner på stan och göra min lediga dag, först lunch med Pappa och Alex, sen träffa Vickan och sen så blir det såklart fest ikväll med min nya fantastiska jacka och leopardkorsett åååh det kommer bli smachiiiin!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nu hoppas jag verkligen att din dammsugare suuuuger upp all skit som ligger¨å dammar . hahaha annars så kommer tant jeanette och då rycker den genom fönstret ^^, hahahaha

2009-02-02 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0