Vårens trender del 2

Jag nu är ju faktiskt snart våren här och då även de somriga plaggen! I år ska man verkligen satsa på stor blommigt och verkligen gå in för den romantiska looken.


Det blommiga får gärna vara lite 60-tals inspirerat och nästan på gränsen till fräckt.  

Korta oversize t-shirts och också en stor hit och detta matchas enklast med en kjol eller shorts som är höga i midjan.

Big nono är dock volangkjolarna som jag tröttnat på 1000 ggr över och svart spets får läggas på hyllan.


En annan mainstreamtrend som kommer vara i vår är slitna jeans, snyggt men liiite uttjatat.


Denna look passar verkligen alla, det ända som behövs är om du vill fräcka till den så är det bara köra med ett nitskärp över den blommiga klänningen eller kanske ett par skyhöga skor till chinosen.

Ja, man bestämmer helt själv!


Något som också är sjukt snyggt är en transparent blus och så har man en färgglad BH under! NICE!

Nyckelprodukter för denna stil är:


Korta oversize t-shirts

Chinos

Utsvängda jeans

Pastell färger

Blus

Transparent

Rosetter

Blommigt

Jeanskjol/jacka



SLICE Zip-up Peep Toe Shoe 

DO IT carrie style ;)



Nice Chinos



Transparent och blommigt, kan det bli bättre =)



Jag tänkte att jag skulle ha denna på stranden i sommar, VILL HAAAAAAAA!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jaaaaah vi på topshop har juh alltiiiiid det senaste.. eller vad säger du ally ;) haha

2009-02-03 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0