Vårens trender del 1

Äääääääääääääääntligen hemma och helt utslagen! Haha..

Asså nu är det såhär att jag har fått lite klagomål från min beloved Annie att det är för lite modesnack på bloggen så nu tänkte jag gå igenom lite vad som är vårens stora trender och hits!


En jätte trend i vår är "indian/cowboy".

Satsa gärna på ett cowboyskärp och typ en fransväska,  men överdriv inte, och lämna de svarta kläderna i garderoben ;)

Ett schysst band runt huvudet är också väldigt snyggt i vår men ett måste är att håret är rakt om man ska ha ett smalt band annars satsa på ett bredare. 

Lite inspiration;



LEATHER FRINGE BODY BAGNAVAHO PRINT SMOCK TOPWESTERN LEATHER BELT

Dessa 3 finns på Topshop



Detta är ju helt tooook snyggt! Såhär kommer jag se ut ivår!



Fransar är ett MÅSTE



Jag säger bara sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0